Az a világ, amit megteremtesz.

:: grateful | I am ::

:: grateful | I am ::

Örülj velem - III. Magyar Pozitív Pszichológia Konferencia és Kiállítás

A konferencián túl :)

2017. november 22. - Szánti Dominika

Büszke vagyok. Egy olyan csodának vagyok részese (trénerkedés a Profil Training-nél), amiben nem csak én fejlődöm nap mint nap és élhetek tartalmasabb életet, hanem részese lehetek valami olyan nagynak is, amivel mások is többek lehetnek. Ma közel 350-en akartak jobbak lenni és hozták el magukkal érdeklődésüket, lelkesedésüket, nyitottságukat, pozitív energiáikat és adtak nekünk visszacsatolást arra, hogy van értelme a munkáknak. Nem csak a magánéletben és egyén szintjén, hanem az üzleti életben is van erre igény. Hál' Isten már számos bevált szokással tudtak szolgálni előadóink, hogyan lehet a pozitív pszichológia tudományát a gyakorlatba átültetni legyen szó munkahelyről, iskolai oktatásról vagy egészségügyről. Köszönjük, hogy velünk vagytok és sűrűsödnek a követendő példák.

Az "Örülj velem" kezdeményezés az egyik ügyvezetőnk új ötlete, hogy mi is többször adjunk hangot örömeinknek, valamilyen fórumon osszuk meg és ünnepeljük meg gyakrabban egymás sikereit.

Én most ezt a fórumot választom: Büszke vagyok. Hálás vagyok. Örülök. Vidám vagyok. Szeretem, amit csinálok. Elégedett vagyok, hogy jó helyen, jó emberektől tanulok. Szokatlan, de nem találok most szavakat. Kivételesen néhány képben mondom inkább el. Kérlek, ti is örüljetek velem/velünk! :)

(u.i: Az utolsó képen Kata és én vagyunk munka közben. Béna kép, de ne tévesszen meg benneteket, élőben szépek voltunk és jól sikerült a workshop. :)))
img_7952_2.jpg

img_7858_1_1.jpg

23843641_485041355200923_854742181617727916_n.jpg

23659632_485271025177956_2812068620600784142_n.jpg

2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://halagondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr1813347601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása