Az a világ, amit megteremtesz.

:: grateful | I am ::

:: grateful | I am ::

Szánti Dominika

2016. február 28. - Szánti Dominika

Szánti Dominika vagyok. Hálagondolkodó. A Pozitív Pszichológia elkötelezett híve.

A Pozitív Pszichológia gyakorlati alkalmazását tanítom workshoPPok és egyéni konzultációk keretében.

***2019. november 4.: Aktuális szenzációs híreim: :)

elkészült a HÁLAGOMB weboldalam,

valamint a szantidominika.hu is elstartolt. Hiszen Élhetsz máskéPP!

Mostantól ott találtok tőlem értékes tartalmakat. Tartsatok velem!***

Kezdjük a nevemhez fűződő bensőséges kapcsolatommal:

Shanti = szanszkrit szó, jelentése béke, békesség. Nincs bizonyított összefüggésben vezetéknevemmel, de nekem ennyi is elég.

Dominika = latin eredetű szó, Istenhez tartozó, Istennek szentelt.

Szánti DominikaHálablogger. Koránkelő sportoló. Rendíthetetlen életigenlő. Nevetéshang sorozatokban. ... :)

Küldetésem: Segíteni az embereknek meglátni, tudatosítani a bennük rejlő erősségeket, hiszen erre lehet tovább építkezni. Emellett meg szeretném ismertetni velük a pozitív érzelmek kiegyensúlyozó, békét teremtő szerepét, megmutatni egy lehetséges utat a kiteljesedéshez, a harmonikus, energikus élethez. Ez pedig a hálagondolkodással kezdődik, mely alfája és ómegája a jól-létnek.

Kicsit több rólam: 7 éve tudatosan foglalkozom az életemmel, magammal, a fejlődésemmel. Előtte is optimista gondolkodó voltam, mégis rengeteget változtam. Sok mindent megtapasztaltam, megtanultam, és szerintem most jobb verzió vagyok a korábbinál :D Ebben segített/segít családom, a hasonló felfogású (vicces) barátaim, kollégáim. Valamint Éva, a jó humorérzékű pszichológus... Még ma is eszembe jutnak legendás metaforái "Dominika, döntse el, mi akar lenni légypapír vagy vadász?!" :) 

Ennek a fejlődésnek volt és mindig is esszenciális alapja lesz a hálagondolkodás. Ez az út vezetett oda, hogy 2014-ben elkezdtem NLP-vel foglalkozni, 2015-ben elvégeztem egy coach képzést. 2016-ban pedig megkezdődött a közös munka a Profil Training, majd a SkillToGo céggel. Azért különleges ez számomra, mert arra a tudományos meggyőződésre építi üzleti tréningjeit, hogy mindenfajta tanulás alapfeltétele az egészséges önértéktudat. Így a pozitív pszichológia szakirodalmába is beleástam magam.

2019 novemberében pedig egy egészen új fejezetet kezdtem. Létrehoztam saját vállalkozásom a Szánti Dominika workshoPPok-at és kilépve az üzleti világból egyéni résztvevők számára tanítom a PP felfedezéseit és gyakorlati alkalmazását. Nem is lehetnék most jobb helyen :)

Írásaim a mindennapi felfedezéseimről, tapasztalataimról szólnak. Elmesélem mik történnek velem, milyen gyengeségeim vannak és hogyan igyekszem megváltoztatni azokat, illetve mit teszek azért, hogy szembe tudjak nézni a kihívásokkal. Legfőbb célom az inspirálás, tudásmegosztás, tapasztalatcsere és közösségépítés.

Ha még ennél is többet szeretnél tudni, írtam magamról pár őszinte sort: Rólam. Kicsit másképp.

A bejegyzés trackback címe:

https://halagondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr428427186
süti beállítások módosítása