Az a világ, amit megteremtesz.

:: grateful | I am ::

:: grateful | I am ::

Rólam. Kicsit másképp.

2019. szeptember 23. - Szánti Dominika

Dominika vagyok. Gyerekkoromban Dudusnak becéztek, ma már Domcsi a kedvencem.

35 éves leszek, és igazán élvezem ezt az időszakot. Gyermekem még nincs, de nem rég lett egy Petim + az ō 2 tündéri kislánya  Egyre jobban foglalkoztat a szülővé válás.

5 évig nem éltem párkapcsolatban, ez idō alatt szinte el is felejtettem, hogy milyen valakit igazán szeretni, és hogy engem is ùgy szeretnek, ahogy vagyok.

Igazi koránkelő pacsirta hìrében állok, akkor vagyok leginkább produktìv és aktìv.

Mázsaház a sportom, ami egy összetett "iskola" és a mozgás mellett rengeteg egyébre is tanìt. Fontos nekem ebbe a közösségbe tartozni.

Ha édesség, akkor Pöttyös Rudi, ha színház, akkor Centrál Szìnház, ha város, akkor Barcelona. Inkább tó, mint tenger és jobban szeretek szoknyát viselni, mint nadrágot.

Imádok nevetni, hál' Isten a családom és a barátaim is viccesek. 6 alapérték mentén igyekszem élni: tisztelet, elfogadás, őszinteség, nyitottság, tanulási/fejlődési vágy és könnyedség/játékosság. Ma már szinte csak olyan emberekkel, olyan közösségekben töltöm az időm, akik e szerint élnek.

img_20190811_182632.jpg

Szabálykövető vagyok és szeretem a rendet, rendszert.

Meggyőződésem, hogy semmi sem alap, amit én gondolok valahogy, az nem az igazság, csak egy nézőpont. Ez kapcsolódik az elfogadás értékéhez. Igyekszem a kapcsolataimban is a más vélemények iránti kíváncsiságot fenntartani és őszinte, nyìlt kommunikációval feloldani a konfliktusokat. Sértettségből falakat épìteni magunk köré könnyebb ùtnak tűnik, de oltári nagy hülyeség.

Imádom a pizzát, de ritkán eszem. A görögdinnye benne van a világ 7 csodájában az én listám szerint

Régen szerettem hullámvasutazni, de ma már félek a magasságtól.

Megtanultam nemet mondani, már könnyen meghùzom a határaimat.

Szerintem a magyar nyelv egy csoda, és baromi izgalmas a szavak eredete után járni.

Volt gondom a megfelelési kényszerrel és önbizalommal, ezzel sokat foglalkoztunk Évával, a pszichológusommal. Még mindig előfordul, hogy vannak bennem kérdőjelek, hogy mi az értékem, merjek-e ebbe vagy abba belevágni. Ez egy állandó munka nekem.

A Harry Potter összes kötetét elolvastam és imádtam. Gyermekkorom kedvenc könyve pedig a Május 35 volt Erich Kästnertől.

Ami mai napig váratlanul ér, az az emberi rosszindulat. Azt hiszem, ehhez tùl naìv, túl idealista vagyok.

Egyik nagyon rossz szokásom, hogy kapargatom az körmeim melletti bőrt, ettől sokszor sebes a kezem. Még nem sikerült leszoktatnom magam erről.

Ha film készülne rólam, Drew Barrymore játszana engem. Ő olyan kis kedvesnek, bolondosnak tűnik, mint amilyennek magamat is tartom. 

A technikai kütyük igazán fel tudnak bosszantani, és természetesen sosem az én hibám, ha valami elállìtódik a számìtógépen 

Szerintem különös képességem van a kapcsolatteremtésre és arra, hogy figyeljek másokra. Szeretek hangot adni annak, ha valakiben meglátom az értéket, erősségeket, amire büszke lehet az illető. És egyébként könnyen meg is látom a legtöbb emberben.

Ami igazán lázba hoz, az a hálagondolkodás, a PP módszereinek alkalmazása, cikk/blog ìrás, éneklés és a Mázsaház. Ezekben kiválóan tudom kamatoztatni az erősségeimet. Nem meglepő, hogy ezekben érem el a legnagyobb sikereket.

Szerintem csodaszép, ha egy lánynak/nőnek szeplős az arca.

Különös vonzódásom van a népzenéhez, tánchoz és hagyományokhoz, ezt nem rég fogalmaztam meg. Imádom a kapolcsi művészetek völgye fesztivált.

Amikor nagyon magam alatt vagyok, megnézem a Csillagainkban a hiba c. filmet, közben sokat sìrok és rájövök, hogy a legnagyobb nyomorúságomban is örülni kell annak, ha legalább egészség van.

Szeretem a kényelmet és a komfortos apartmanokat. 35 éves fejjel sátraztam életemben először. Peti ezt is megkedveltette velem. (Hiába, vele minden egy kaland.)

A Rapülők zenekar összes számát kìvülről fújom és a mai napig vìgan rappelem.

Jól esik, ha egy férfi feladja rám a kabátom és kinyitja nekem az ajtót.

Reggelente kotyogós kávéfőzővel készìtem a kávét és a tejhabba szoktam egy szìvecskét rajzolni. Kellemes érzéssel tölt el ezt fogyasztani.

Nagy félelmem, hogy kimegy a bokám, néha bevillanak ezzel kapcsolatban rémképek. Fura.

Imádom a vajat, ennél pedig már csak az jobb, amikor a vajas kenyeret beletunkolhatom a paradicsom levébe.

Fázni sokkal-sokkal rosszabb érzés nekem, mint amikor melegem van.

Egyszer egy világbéke meditáció alkalmával megfogalmazódott bennem, hogy a nevem (Szánti=shanti=béke) nem véletlen és nekem az az életfeladatom, hogy segìtsek az embereknek békét lelni az életben.

Legfrissebb büszkeségem a hálagomb weboldal és alakul egy közösségem is facebookon (Hálagomb közösség). Tökre szeretném, ha ez egy szuper közösség lenne, de kicsit be vagyok szarva attól, hogy képes leszek-e azzá alakìtani. Szurkoljatok! És persze csatlakozzatok, várunk benneteket szeretettel!

Közted és köztem van hasonlóság?

Szeretettel (Balatonról egy nyári kép):

Domi és a család kutyusa Caki

A bejegyzés trackback címe:

https://halagondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr7815009782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása