Az a világ, amit megteremtesz.

:: grateful | I am ::

:: grateful | I am ::

Az Everness áldásos hatásai

2017. június 28. - Szánti Dominika

Az múlt hetem, szinte végig arról szólt, hogy nincs jó kedvem. Magányos voltam és éreztem, nem vagyok a helyemen. Mondaná a tudatos énem, hogy „Pedig pont ott vagy jól, ahol vagy”. Aha, persze. Csak ott most kényelmetlen, aggódásokkal, félelmekkel teli. Ezen a Balaton sem tudott segíteni, ez a csodálatos hely, a maga végtelen kékségével és csendjével. Az én fejemben csak a nyugtalanság kiabált szüntelen, és ebbe hagytam is magam kicsit belesüppedni. Az szokott nehéz lenni nekem, hogy ebben az állapotban ne csak azt lássam, hogy minden összedőlt és kilátástalan. De igyekeztem emlékezni, hogy ez átmeneti, egy folyamat, amiben most épp benne vagyok. Csak ilyenkor mégis hogyan legyek nyitott és vegyem észre az isteni gondviselés jeleit?? Mert azok amúgy ott vannak minden fűszálban, minden kedves szóban, baráti odafigyelésben, minden levegővételben, csak ilyenkor nem arra fókuszálunk.

universe.jpg

Aztán jött egy szép szombat, Everness fesztivál. Fantasztikus idő, magyar tenger, vidám és nyitott emberek. A sétány bal oldalán jógáznak, középen ölelkeznek, a jobb oldalon meg felszabadultan táncolnak. Én meg csak bolyongtam egy délelőttön át egyedül. Igényeltem a figyelmet, hogy valaki megszeretgessen, ennek ellenére nem voltam befogadó. Teljesen el voltam magányosodva az Everness „örömforgatagában”. Ambivalens érzés. Pedig ha valahol, akkor ezen a fesztiválon egy perc alatt kapsz egy jó szót vagy mosolyt.

Aztán elsétáltam egy sátor mellett, ahol olvastam pár sort egy fél órás kezelésről. A fej bizonyos pontjainak érintésével különböző testi, pszichés és energetikai blokkokat oldanak fel. (Access Bars) Azt érdemes tudni, hogy a fesztiválon, ezer meg ezer módja van, hogy feltöltődj, kikapcsolj: meditációk, masszázsok, kezelések, terápiák, asztrológia, jóslás, reiki, dobolás.  Kis Buddhához, nagy Buddhához, meg az összes angyalhoz kérhettem volna időpontot :) Engem ez fogott meg, és akárhányszor elsétáltam mellettük, éreztem, hogy most ez lesz jó nekem.

Nem a kezelésről szeretnék beszélni, nem ismertem a módszert sem előtte, és az óta sem ástam bele magam. Csak megláttam a jelet és hagytam, hogy az élet odavezessen. Bevált. Még a tükörbe is jobb volt belenézni utána, esküszöm kékebb lett a szemem és kisimultabb az arcom. Bár lehet azért, mert előtte 3 órát töltöttem a napon és széppé barnultam magam :)

Majd jött a többi „ajándék” is, amit észrevettem. A mosolyok, kedves gesztusok, ölelések, egy-egy előadás néhány mondata is nekem szólt és mintha még Palya Bea is nekem énekelt volna. Persze megosztottam mindenkivel. :)

Aztán az is lehet, hogy placebo volt az egész. Mindegy is, én a magam optimista életszemléletével ezt az isteni gondviselés témakörbe sorolom. Ha placebo, ha nem, hál’ Isten, ez az óta is tart. Például munkámnak köszönhetően lehetőségem nyílt acro jógázni is, ami ezer éve a listámon van, csak még nem kapott prioritást. Most tálcán hozta nekem az élet.

Egy másik, kicsit komolyabb jel, hogy az egyik reggel egy hajszálon múlt, hogy elkerültünk egy balesetet.  

Esküszöm, még a madarak is hangosabban csicseregnek, és egy kacsa család (anya plusz 6 kiskacsa) előttem tipegett bele a Balatonba. Valószínű nem a környezetem változott. Én változtam.

miracles.jpgMindig jobb jön. Az út minden lépése tanít minket valamire. Ezért vallom azt, hogy nem létezik rossz döntés. Minden változáshoz szorosan kapcsolódik a fejlődés és mindig valami még jobb vár ránk. Csak győzzük kivárni. :) Nekem tényleg mindig segít az úton, ha nyitott tudok maradni és észreveszem az apró csodákat. Olyankor érzem, hogy nem vagyok egyedül. Hogy egy tökéletesen megalkotott nagy egész része vagyok. Amibe tökéletesen belepasszolok a tökéletlenségeimmel.

Kicsit szánti-mentálisra sikerült :) de most ez jött. Úgy látszik az „Everness-élménynek” hosszú távú hatása is van.

A teraszon ülök a Balaton mellett. Fújja a fákat a szél, szerintem pont a változást és a még jobbat hozza az északi partról. Kedves szél! Légyszi egy pasit is fújj majd erre! De jöhet hajóval vagy SUP deszkán is, nem bánom. Le is megyek a partra, hátha megérkezett :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://halagondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr6812626149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása