Az a világ, amit megteremtesz.

:: grateful | I am ::

:: grateful | I am ::

Találkozás Barbarával - 9. Európai Pozitív Pszichológia Konferencia

2018. június 29. - Szánti Dominika

imag0053.jpg

Korábban sosem gondoltam volna, hogy egy tudósért úgy fogok rajongani, mint sokan a rocksztárokért. A pozitív pszichológia művelte ezt velem. :)

Ma élőben hallgattam Barbara L. Fredrickson professzort, a Bővíts és építs elmélet megalkotóját, a pozitív pszichológia egyik (egyébként számomra A) legmeghatározóbb alakját. Ez önmagában egy kuriózum, de abban a teremben ülni, több száz mosolygós, nyitott, érdeklődő emberrel együtt hallgatni ezt... Elmondhatatlan. Olyan izgatott vagyok, elaludni sem tudok. :)

Szeretem azt, ahol és aki épp most vagyok. Ugyan nem mindenhol teljes még a kép, de érzem, az élet minden területén jó helyen vagyok/leszek. Értéket kapok és teremtek. Sokszor nem egyszerű, de most, ma, itt megállok, és csak hagyom magam töltekezni a pozitív érzésekkel, szeretettel és hálával. Köszönöm élet!

imag0059.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://halagondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr3714080869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása