Az a világ, amit megteremtesz.

:: grateful | I am ::

:: grateful | I am ::

Isten báránya anyák napján

2016. május 01. - Szánti Dominika

Na az van, hogy ma elmentem templomba. A Bazilikába szeretek járni, gyönyörű mennyezetében el lehet veszni, az orgonaszó mesésen hangzik és a mise is befogadható. Nem a szokásos uncsi szövegek, egészen hétköznapi példabeszédek szoktak lenni.

Volt időm a kezdésig, sétálgattam az épületben és csodáltam a díszeket. Arra járt egy idősebb pap, ránézett a hajamra és csak annyit mondott "Kishölgy, maga szó szerint az Isten báránya" :)))

Aztán leültem, még mindig volt kis időm. Kipattant a fejemből egy anyáknapi vers gondolata, és csak úgy jöttek a rímek és a sorok. Nem tudom leszek-e valaha video blogger, de íme az első ilyen jellegű bejegyzésem, amit mise után még frissiben vettem fel. :)

Még nem járok ebben a cipőben, de a nők egyik legnagyobb feladatának tartom az anyaságot. Minden anyuka büszke lehet magára. Köszi, hogy vagytok!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://halagondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr38677078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása