Az a világ, amit megteremtesz.

:: grateful | I am ::

:: grateful | I am ::

Képzeletbeli szalagátvágás

2016. március 13. - Szánti Dominika

Kedves Olvasóim!

Köszöntelek benneteket első hivatalos blogbejegyzésem olvasásakor. Mikor napokkal ezelőtt már azt tervezgettem, mit fogok ide írni, annyi minden eszembe jutott, de most épp semmi frappáns. Létezik ilyen korai alkotói válság? :)

Szeretném elmondani, hogy olyan boldog vagyok, mindjárt elrepülök, mint egyszer múlt nyáron így:

picsart_03-12-09_28_19.jpg

Annak ellenére érzem ennyire jól magam, hogy az utóbbi két hétben alig aludtam. Este későig blogot szerkesztettem, reggel meg idő előtt kidobott az ágy az izgatottságtól, hogy blogot szerkeszthetek. És az idő előtt nálam, a híresen korán kelőnél, tudjátok mit jelent.

Köszönöm azoknak, akik és amik éjjel 3-kor is velem voltak

  • Lorelei és Rori Gilmore viccei
  • David K. - Sounds like yourself c. mixe, amihez egyúttal a blogszerkesztéshez fűződő kellemes érzést kötöttem
  • Egy nagy csésze kávé

Hálás vagyok az unokatesómnak, valamint egy kedves, blogolásban igencsak jártas ismerősömnek, hogy ilyen szép lett az arculat. És azoknak is, akik fölajánlották a segítségüket, de nem éltem vele. Még ne dőljetek hátra, bármikor jelentkezhetek :)

Fogyasszátok szeretettel a bejegyzéseimet és akár inspirálhattok is a következő témákra.

Domi

A bejegyzés trackback címe:

https://halagondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr568471392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása