Az a világ, amit megteremtesz.

:: grateful | I am ::

:: grateful | I am ::

Véletlen? Varázslat?

Amikor végre észreveszed...

2016. április 23. - Szánti Dominika

coincidence_1.jpgEddig sem hittem a véletlenben, de a hit, az egy dolog. A bizonyosság az egy másik. És gyanúsan sok lett a véletlen körülöttem. Időben ezt a thaiföldi nyaralásomhoz tudom kötni. Valahogy azt érzem, hogy sikerült a tudatosságnak egy következő szintjére lépnem, nyitottabb lettem a jelekre.

Vegyük a példáimat, melyek a közelmúltban történtek meg velem:

  • Dolgozom, jön egy e-mail. Halogatom a választ, mert épp akkor nincs kedvem vele foglalkozni. (Van ilyen :) Az asztalomon jobbról balra pakolom az anyagot, tudván, hogy egyszer úgyis elő kell vennem. Aztán jön egy újabb e-mail, hogy a kérdés tárgytalan, már nem is kell vele foglalkoznom.
  • Két egymást követő napon történt az, hogy reggel eszembe jutott egy barátnőm és elhatároztam, hogy felhívom aznap. Mindketten megkerestek még ugyanazon a napon.
  • Egyik kollégámat muszáj lenne elérnem, de csak este kezd dolgozni egy másik részlegen. Nem gyakran jár az irodánk felé, de most munka előtt fél 6-kor beugrik valami miatt. (Isten küldte:)
  • Elintéznivalóm van a város egy pontján egy boltban, ahova egy későbbi találkozót is megbeszélek. Hamar végzek a boltban, van még 15 percem, eltervezem, hogy keresek egy kínai boltot, hogy kávét vegyek. Amit elmondok magamban „de jó lenne, ha lenne a környéken egy kínai bolt”. Sétálok két percet, belebotlok egy kínai ruházati üzletbe. Ohh mondom, konkrétabban kell kívánnom: „de jó lenne, ha találnék egy olyat, ahol élelmiszert lehet kapni”. Még három perc és hopp egy kínai büfé a sarkon. Ekkor már nagyon nevetek. Sajnos konkrétabbat már nem volt időm kívánni, mert megérkezett a találkám.
  • Vagy a tegnapi esküvőre utazásom kávézási története: A Petneházy Clubba tartottam egy péntek dálutáni esküvőre. Mivel munkából jöttem, nem volt sok időm, így a délutáni kávé is elmaradt. Egy darabig bkv-val mentem és a buszon majd' elaludtam. A Gyermekvasút hűvösvölgyi megállójánál kellett leszállnom, ahol egy ismerősöm fölvett kocsival. Odafele úton az fogalmazódott meg bennem, de jó lenne, ha a buszmegállóban lenne egy kocsma, ahol innék gyorsan egy kávét. Mekkora az esély, hogy egy akármilyen hűvösvölgyi megállóban kocsma van? Nem tudtam, de ez egy olyan forgalmas hely, hogy még büfé is üzemel :) Kávé pipa.
  • Napok óta tervezem, hogy kiteszem az oldalra az alábbi képet, főleg azért, mert személyes kötődésem van a témához, mivel pár éve majdnem elvesztettem fél szemem látását. De Isten jó volt hozzám (ezt amúgy most meg is könnyeztem). image-bcb646975db9c33779135eddb8015c40dab502c84e32c15f3000c9ce91b2f2a1-v.jpgSzóval még nem tettem ki a blogomra, de valami fura véletlen folytán tegnap egy a láthatatlan kiállításról szóló lelkes élménybeszámolóba, illetve mostanában vak és látás sérült emberekbe botlom. Én botlom beléjük, pedig ők a vakok… Vagyis én leginkább a felismerésbe botlom, hogy megint egy jel. Mindig, mindig, mindig legyünk hálásak minden apróságért.

Néha az is megfordul a fejemben, hogy vajon ezeket csak bemagyarázom, mert olyan jól hangzik, hogy „szuperképességem” van. Haha. Nyilván nem gondolom, hogy szupererőm van, veletek sem azért osztom meg. De abban nagyon hiszek, hogy ha nyitottá válunk az élet jeleire, akkor számtalan ilyenbe botlunk.

Rengeteg példát tudnék még hozni, ezek csak azok, amiket gyorsan felírtam egy hosszabb BKV zötykölődés alatt, azzal a gondolattal, hogy ebből majd lesz egy poszt. És tudjátok mi az érdekes még?  A telefonom ’notes’ applikációjába szoktam egy-két mondatot felírni, amit hallok valahol és megtetszik. Utoljára Thaiföldön írtam bele. Most megnyitom, hogy leírjam, ami épp a fejemben járt. Utolsó gondolat, amit olvasok benne (forrás hiányában, ezért elnézést): "A megvilágosodott élet titka: Légy figyelmes, csodálkozz rá mindenre és mondd el mindenkinek."

Véletlen? Varázslat?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://halagondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr48583068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása