Az a világ, amit megteremtesz.

:: grateful | I am ::

:: grateful | I am ::

Mai elgondolkodtató - Egészség

2016. május 25. - Szánti Dominika

egeszseg3_1.jpgMa egy nehezebb munkanapom volt. Egy két olyan feladatot kellett megoldanom, amihez nem értek és bevallom, hogy nem is annyira akarok. Már délelőtt puffogtam rendesen, és tudtam, hogy benne vagyok meg majd egyszeeeeeer vége lesz, de ki kellett adnom. Aztán úton ebédhez beszálltam a liftbe és találkoztam egy kollégámmal. Le volt harcolva, sápadt volt és egy zacskó jeget fogott a kezében.

Párbeszéd:

Én: Baj van?

Ő: Igen.

Én: Na mi történt?

Ő: Nézz ki a lobbyba mennyi meló van...

Én: De akkor az egészségeddel minden rendben?

Ő: Jaaa, az igen.  (És mosolyogva kiszállt)

Aztán míg elértem az ebédlőig, leesett a tantusz, hogy ezt párbeszédet akár saját magammal is lefolytathattam volna. Megint jött egy jel, hogy fejezzem be az önsajnálatot, ez a fél nap pont elég volt :) Minden nehéz napnak/helyzetnek vége lesz egyszer és miért is ne azzal húzzam magam ki belőle, hogy hálát adok az egészségért. Azt miért vesszük alapvetőnek, hogy megvan?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://halagondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr428747034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása