Az a világ, amit megteremtesz.

:: grateful | I am ::

:: grateful | I am ::

Mai elgondolkodtató - Egyensúly

Fogadd el és hozd ki belőle, amit lehet

2016. június 02. - Szánti Dominika

A napokban olyan élmények érnek és érzések lesznek urrá rajtam, hogy nem győzök mosolyogni és boldog lenni. #hálagomb. Mondom jó, elmegyek edzeni is, ott is megváltom a világot :)

Aztán tegnap mázsaházban mégsem úgy ment a gyakorlás, ahogy én azt szerettem volna, elvártam magamtól. Szimplán csak keveset aludtam a napokban és fizikailag rosszabbul bírtam. Ezen kicsit bosszankodtam is (jött néhány csúnya szó... néha kicsúszik :), aztán "megbocsájtottam magamnak" és inkább csak figyeltem. Ebből mit tudok kihozni? A szokásosnál is jobban kellett összpontosítani a helyes végrehajtásra, kontrollra, mert fáradt volt a testem. Nem minden feladat sikerült elsőre, de nem adtam fel. Nem döntöttem gyorsasági rekordot, de megcsináltam. És legalább lehet belőle posztot írni, már úgyis aggódtam, mi legyen a következő téma :D

balance.jpg

Ami nekem az üzenet és nektek is közvetíteni szeretnék: Ne légy mindig olyan szigorú magadhoz. Enged meg magadnak és fogadd el azt, ahogy most épp érzed magad és abból hozd ki a legjobbat, a számodra leghasznosabbat. Nem csak a sportban, az élet minden területén.

Annyit megtehetsz magadért (ha épp kedved van), hogy közben figyelsz és tanulsz magadról.

De minden rendben van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://halagondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr618769592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása