Az a világ, amit megteremtesz.

:: grateful | I am ::

:: grateful | I am ::

Új logóm. Anyukámnak ajánlom anyák napjára.

2017. május 07. - Szánti Dominika

Imádom a magyar nyelvet, de ez azon ritka mondatok egyike, ami kifejezőbb angolul "I dedicate this to my Mom" Ma véglegesítettem a logómat és szeretném megragadni az alkalmat, hogy ezzel mondjak neki köszönetet. Leginkább a középső szóval: hála

Tudom, hogy mindig ott vagy és számíthatok rád. Tudom, hogy mindig szeretni fogsz. Tudom, hogy neked nincs lehetetlen és felnézek rád. 

Köszönöm, hogy ma az vagyok, aki vagyok, hogy azt csinálhatom, amit szeretek. Szeretném, ha éreznéd a logón, hogy árad belőle a boldogság, szeretet és hála. Amit irántad és az életem iránt érzek.

Hálás vagyok, hogy velem vagy az úton. Legyen ez így még nagyon sokáig!

6_domi_logo_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://halagondolkodas.blog.hu/api/trackback/id/tr7612488171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása